понедељак, 25. јул 2016.

Pet ideja za zanimljiv raspust


Ćao svima! Nadam se da svi uživate u letu. Ali svi smo se bar jednom dosađivali tokom letnjeg raspusta. Kada nam društvo otputuje a mi ostanemo u gradu jedina zanimacija nam je računar. Po ceo dan gledamo u ekran igrajući igrice ili dopisujući se. Ukoliko vam je to dosadilo u ovom tekstu će te naći pet ideja za zanimljiv raspust.
1.  Pronadjite novi hobi
Počnite nešto novo, nešto što ste oduvek želeli da probate. Upravo me je dosada naterala da započnem ovaj blog. Zašto i vi ne bi probali da otvorite blog ili youtube kanal? Ili možda da odete na neki kurs crtanja ili slikanja. Probajte neki sport ili idite na kurs nekog stranog jezika. Možda da se oprobate u kuhinji? Postoji bezbroj mogućnosti. 😉
2. Budute kreativni
Na internetu postoji brdo uradi sam ideja. Zašto ne bi ste napravili nešto od starih stvari ili dekorisali svoju sobu?
3. Porodica
Provedite malo više vremena sa vašim najbližima. Možete zajedno da radite nešto zanimljivo npr. napravite porodično stablo ili pitajte za svoje predke, tu se uvek krije neka zanimljiva priča.
4. Istražite svoj grad
Možete da obiđete sve znamenitosti svog grada, posetite neki muzej ili zanimljivu izložbu. Što je grad veći imate više mogućnosti.🌆
5. Film, serija ili knjiga
Šta god da izaberete nece vam biti dosadno. Nađite sebi udibno mesto u kući, spremite nešto za jelo i uživajte!😎

Nadam se da su vam moje ideje bar malo pomogle. Pišite mi kako se vi borite protiv dosade tokom leta.

Vaša Ana 😘

Нема коментара:

Постави коментар

Ćao! Ako ti se svidja moj blog ostavi komentar, sugestiju ili pitanje. :)