среда, 27. јул 2016.

Koji film da gledam ovig leta?

Ukoliko ste odlučili da posetite bioskop, a ne znate koji bi film pogledali u ovom tekstu će te naći pet mojih predloga.
1. Ledeno doba - Veliki udar
Koliko god godina da imate ja vam preporučujem ovaj film jer pored zabave nosi i jednu bitnu poruku. Ukoliko ste gledali neki deo ovog filma upoznati ste sa junacima. Ovog puta potraga za obeglim žirom će Skerta odvesti u svemir gde će doći do niza događaja koji će uništiti ceo svet. Kako bi se spasli Sid, Dijego i Meni mora će da krenu u egzotične zemlje gde ih čekaju novi likovi i avanture.
2. Loše komšije 2
Ako ste pogledali prvi deo ove zanimljive komedije sigurni ste upoznati sa radnjom filma i glavnim likovima. Glumačkoj postavi se u ovom delu pridružila poznata glumica i pevačica Selena Gomez.
Mek i Keli očekuju drugo dete i žele da prodaju kuću i da se presele. U tom trenutku shvataju da su dobili nove komšinice, devojke iz sestrinjstva koje su pobegle od strogog režima u školi u savršenu kuću u kojoj mogu da prave lude žurke i rade šta god žele. Mek i Keli će pokušati da ih oteraju, a da li će im to uspeti pogledajte sami.
3. Warcraft : Početak
Ako volite specijalne efekte, dobru animaciju i smenu brzih radnji ovo je pravi film za vas.Mirno carstvo Azerota stoji na ivici rata kada se njihova civilizacija suoči sa neustrašivim osvajačima - Ork ratnicima koji žele da kolonizuju drugi svet. Kada se portal otvori i spoji dva različita sveta nastaje nova priča o ratu, junacima i avanturi.
4. Prizivanje zla
Ukoliko ste ljubitelj horor filmova ovo je pravi izbor za vas. Priča je bazirana na istinitim događajima koji su se dešavali u jednoj kući u Engleskoj. Njih će istražiti Patrik i Vera, paranormalni istraživači.
5. Dok nisam srela tebe
Ovo je drama snimljena po bestseleru Jojo Moyes " Tu sam pred tobom". Louisa je upravo izgubila posao u kafiću, a Will je imućni muškarac čiji je život promenila saobraćajna nesreća posle koje je ostao prikovan za krevet. Njihova avantura počinje kad Lou postane Wilova asistentkinja.

Nadam se da sam vam bar malo pomogla sa izborom. Trudila sam se da prođem kroz sve žandrove. Pišite mi koji ste vi film pogledali ovog leta.

Vaša Ana 😘

Нема коментара:

Постави коментар

Ćao! Ako ti se svidja moj blog ostavi komentar, sugestiju ili pitanje. :)